dingetjes-de wijntjes-Amerika-2015.reismee.nl

Key West

Vanochtend vertrokken uit Key Largo en net aangekomen in Key West, de reis over de bruggen en langs de Key,s was geweldig, wat een gevoel om op de brug te rijden en aan de ene kant de Atlantische oceaan te hebben en aan de andere kant de Golf van Mexico!! Schitterend!!! Nu wachten op ons (huis) voor de laatste dagen en woensdag terug naar Nederland. Morgen een 2 uur durende Jetski Tour geboekt rondom het eiland. Spannend!

Gerard en Gerrie

Wij wensen jullie woensdag een goede vlucht terug. En gauw tot ziens of horens grt.

Mooie foto

Jeannie

Wat hebben jullie genoten en prachtige foto's nog een goede reis terug groetjes xx

helen

Nou Dingetjes en de Wijntjes, als jullie dit lezen zit het er (bijna) alweer op.fijne reis terug, geniet nog even van de plaatjes vanuit de lucht, die zullen ook nog wel giga zijn, en kanniewachten jullie ervaringen live te horen.bedankt voor het mogen meeleven, zo waren wij toch nog een beetje op een van onze lievelingsplekjes. Tot gauw......