dingetjes-de wijntjes-Amerika-2015.reismee.nl

Key largo

Vandaag vanuit Miami verder gereisd naar Key Largo, onderweg nog even langs Star Island gegaan waar verschillende sterren hun onderkomen hebben! De reis hiernaartoe over de brug was nu al geweldig, het hotel schitterend met een echt Caribisch tintje waar vele leguanen en een blauwe ara papegaai tot de huisdieren van het hotel behoren. Vanavond ontzettend lekker en gezellig in een restaurant (Bayside Grill) aan het strand in een baai gegeten, lekker en zeker niet duur. Maandag gaan we op pad naar onze laatste bestemming, jammer genoeg! Voor nu nog even genieten hier in Key Largo!!

helen

Fijn te lezen dat jullie genieten.....nu nog ff de keys meepikken....benieuwd hoe jullie dat weer beleven. Als je op Mallory square komt, zoek de catman even op, hij heeft vroeg in de avond een show daar en doe Chopin, dan de hartelijke groeten van ons!!!

helen

Oh ja vergeet hard rock cafe( lekker ff terrassen met onionrings) en sloppy joe's zeker ff aan te doen,, daar zij de hotdogs (chili dog ) lekker.

De Nieuwstadjes

Fijn om te zien dat jullie het leuk hebben. Wij zijn inmiddels al thuis van onze gezellige vakantie.
Geniet er nog even van en we jullie snel weer. XxX